STRIPART és una plataforma de suport a la creació jove i emergent impulsada pel Centre Cívic Guinardó. A través d’una convocatòria oberta, el projecte dona espai a artistes emergents de diferents disciplines per presentar els seus treballs en una gran mostra col·lectiva i una programació d’arts vives durant el mes de juliol. Més enllà de l’exhibició, Stripart ofereix espais de formació, orientació professional i connexió amb el sector artístic, consolidant-se com un espai de suport, experimentació i impuls de l’art emergent contemporani a Barcelona.

Iria Llena | Dansa contemporània

Anatomia d’una banyera

 

Com se sent una veu sota l’aigua?

La banyera és l’espai de creació on experimentem amb els sentits i emmudim la paraula, que tantes vegades ens confon i porta a malentesos.

Mitjançant el moviment, les vibracions i la llengua de signes ens proposa escoltar a través de la pell i la mirada.

 

Direcció concepte i interpretació: Íria Llena Gasol; Dramatúrgia: Maria Salarich; Producció i disseny sonor: Kuoka Productions; Estilisme: Luisina Sánchez.

 

Dimarts 6 de Juliol | 22 h.

10 min.

*Tots els tallers, activitats i actuacions són gratuïtes, amb places limitades fins a completar l’aforament. La inscripció a totes les activitats es farà a través del web del festival Stripart o a la recepció del Centre Cívic Guinardó.